Easter lemonade

18:08



Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek!
Remélem, mindenki annyira szereti a hasát, mint én. Ki sem látok a csokihegyek mögül, és akad jócskán sonka és kalács is. És még csak vasárnap van, holnap még tart a húsvét... Nekem eddig jobban csúsznak az ételek, mint karácsonykor, helyén van ez így...?! Szerintem igen, hisz a tavasz beköszöntével rengeteg új impulzus ér minket, és a hűvös, szürke téli napok után éhezünk az újdonságokra. Így van ez velem is, már örömujjongásban török ki, ha meglátok egy-egy beszökő napsugarat a délután folyamán. Imádom, hogy minden mező zöldben pompázik, és a virágok is száz színüket mutatják.
Lehet, hogy túl nyáriasra vettem a dolgot, és igen, szinte már fürdőruha is előkerülhetne ennek értelmében, de beszereztem a Manzarától egy csodaszép citrom mintás egyberuhát. Nem hiányozhatott mellőle a limonádé sem, ami üde felfrissülés érzését kelti. Igazán stílszerű. Próbálom ezekkel a mintás ruhácskákkal előcsalogatni a meleg időt, hátha bejön, hogy minél hamarabb indulhassunk strandolni, mindössze egy fürdőruha és egy napszemüveg társaságában...








You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts