SHORT&CURLY

22:37

Változások kellenek az életünkbe. Ilyen például egy hajvágás. Ezen vagyok túl én is. Noha sokkal rövidebb lett a végeredmény, mint amit magyaráztam a fodrásznak, titkon viszont lehet, erre vágytam. Az az óriási kezelhetetlen hajtömeg, ami a karácsonyi bejegyzésben (KATT) is szerepel... ahh, elegem volt belőle. Jelenlegi állapotában sokkal könnyebb fésülni, mosni, szárítani. Fokozatosságot kértem a hajamba a vágásnál. Nos, meg is kaptam. Amikor felkelek, határozottan nem tetszik, ezért kell vele kezdenem valamit. A fodrászatban bekunkoródóra szárították a végét, hogy bob frizura legyen, tudjátok. Az egyébként nagyon király, de nagyon távol áll attól, amilyen képet mutattam. Na, mindegy. Szóval, ott tartottam, hogy valamit kezdenem kell vele, ezért láthatjátok a képeken, ahogy begöndörítettem, és hátracsatoltam. Azért határozottan megjelenik benne a fokozatosság, a a hullámok nagyon feldobják, a lapi hajnak annyi! Csakhogy nem hiszem, hogy minden reggel lesz erőm vele mit kezdeni. Egy aprócska kontyot tudok még belőle varázsolni. Újra érezhetem ezt a légies érzést. Elég szélsőséges vagyok. Hagyom mindig hosszúra megnőni, aztán lenyisszantom túl rövidre... A végletek embere vagyok, haha.
A sminkemről is muszáj mesélnem. Nagyon megtetszettek a barackos árnyalatú, enyhén vöröses árnyalatú sminkek. Azt próbáltam reprodukálni. Olyan érdekes, hogy élőben sokkal drasztikusabbnak, extravagánsabbnak érzem, mint képeken utána visszanézve. Szerintem illik az alapszíneimhez. A szemhéjamon egyébként a Sleektől az On the horizon paletta színei láthatóak többségben, egy finom tusvonallal megkoronázva.



You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts