Wearing yellow? Yes!

22:53

Ti szeretitek a sárgát? Ahogy az üzletek kínálatát szemléljük, észrevehettük, hogy egyre több élénk szín kúszik be a kínálatba. A nyári szezonban elég sokféle sárga darab lesett rám a polcokról, vállfákról. Soha nem vettem le egyet sem, most viszont úgy határoztam, hogy kipróbálom élesben, hogyan is áll rajtam. Ebben outfit posztban megmutatom, hogy én mivel kombináltam; nagyon lenyűgöznek az afrikai öltözködésre jellemző színek, minták sokasága, és ahogy azokat általában párosítják. Legyen az fejkendő, ékszer, vagy egy tunika. Elájulok, olyan profin állnak egymás mellett a formák és színek. Lila, narancssárga, zöld, kék, rikító, merész választások. Ebből inspirálódva választottam a felsőmhöz a nadrágomat, ami egyébként anyagában hasonlít a selyemhez, kissé pizsama stílusú. A papucsom egy Birkenstock darab, amit egyszerűen imádok. Megoszlanak róla a vélemények, viszont én bármivel viselem, sikkesnek érzem magam seperc alatt. A kényelme miatt is reneszánszát éli. A telefontokom szerintem feldobta a szettet, még ha csak egy aprócska kiegészítő is. A kalap és a napszemüveg pedig megkoronázza a nyaralás jegyében viselt szettet.






You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts