Under the fig tree

0:28

Annyira, de annyira gyönyörű mediterrán helyen fotóztunk, hogy akár egy kis részlet is lehetne korábbi toszkánai nyaralásunkból... de nem! Annyira elvarázsoltak ezek a leanderek, a tipikus, olasz városkákat idéző napsárga falak!
Valamilyen szinten a helyszínhez öltöztem. Mindenesetre szerintem az outfitem és a környezet egy jellegzetes turista hangulatot ad át. Egy bő fazonú, ám deréknél fodrosan szűkülő teveszínű nadrágot párosítottam egy tapadós csipkés toppal, valamint szandállal. A tükrös napszemüveg és a táska csak fűszerezi a szettet. Szerintem ez a megjelenés a tökéletes példája annak, hogy nincs mindig szükségünk rúzsra, vagy egy tonna másféle kozmetikumra, mert a natúr arc frissességet, üdeséget ad az összképnek. Persze könnyen beszélek, a napszemüveg ugyanis egy tökéletes eszköze a szem alatti karikák eltüntetésének.
Összeségébe véve a meleg árnyalatok, az arany szín dominál a fotókon, ez adja meg szerintem azt a könnyed, nyárias jelleget, amit közvetíteni szeretnék.

Napszemüveg: https://goo.gl/bJQVar






You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts