White romper

22:35

Hű, nagyon régóta szemezgetek a romperekkel. Vagy hívjuk rövid overállnak? Eddig sose mertem rendelni oldalakról efféle darabot, nézegettem, hogy ez most akkor ruha, vagy nadrág...? Mert féltem, jó lesz-e, meg elég kritikus lehet, hogy a felső és az alsó tulajdonképpen teljesen egyben van. Ez picit megnehezítheti a hétköznapokat benne, de azért ne tulajdonítsunk neki túlságosan nagy jelentőséget!
Mindenképp pozitív érvként hoznám fel a csipkeanyag jellegét. Nem szeretem a gagyi csipkét, és annyi ruhadarabon látom magam körül. Ez viszont a gagyinak szöges ellentéte! Tipikusan az az elegánsabb fajta, amiben úgy érzed, sikkes vagy, mégis kiöltöztél. Lehet, hogy a nőies jellegét még hangsúlyozza, hogy olyan, mint egy miniruha, mintha szoknyaként végződne nadrág helyett.
Bár szerintem a fehéret gyönyörűen kiemeli a napbarnított bőr, nekem ahhoz még „érnem” kell. Arról ne feledkezzünk meg, hogy a ruha mellett a kiegészítők beszélnek, ami akár lehet a környezet is. Keresd a harmóniát, ilyenkor jól tudnak esni a szemnek az élénk színek!


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts