WALKING THROUGH THE CITY STREETS

22:50

Tettem egy hosszú sétát a belvárosban. Ez a szoknyás-szandálos példa is kitűnően mutatja, hogy az idő nyár jelét adja, ami egy nagyon jó hír, hiszen ez a téli időjárás már nagyon a végsőkig húzódott.
Irtóra tetszenek a fodros ruhadarbok, legyen szó szoknyáról vagy pólóról. Én nem gyakran hordok szoknyát, de most nagyon jól esett nyomatékosítani, hogy igenis, meleg van.
Az a fajta ember vagyok, akinek a fejébe ötlik valami, és addig ott motoszkál, amíg testet nem ölt véglegesen. Elkezdtem gondolkodni, hogy nekem bizony nincs elég mintás ruhám, sőt, szinte csak egyszínű mindenem, a legtöbben formai (szabási) csavar van textilnyomatok helyett. Alapvetően szeretem a minimalizmust, finom jelzéseket, viszont a fejembe vettem, hogy nekem valami szép virágos hacuka kellene. Eleinte felsők között keresgéltem, mígnem rátaláltam erre a gyönyörű felfutós mintás ceruzaszoknyára. Elasztikus, jól idomul, ehhez már nem választottam semmi karaktereset. Azaz... a felső nemes egyszerűségében rejt egy kis fodros részletet.



Fotók: Holovitz Edgár

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts