Ripped jeans

22:20

Mindig boldogsággal tölt el, amikor egy céggel kapcsolatban írhatok. Nem az, ha direkt bejegyzést írok, hanem ha például olyat, mint ez a mai lesz.
Együttműködések. Sokakat foglalkoztat ez a kérdés, mások a hátuk közepére kívánják más élvezetét nézni. Merthogy igen, az hogy most már másodszorra működhetek együtt a manzara.hu-val, örömmel tölt el. Mégpedig azért, mert ez teremt egy olyan közeget, ami kreativitást igényel egy fotózást illetően például, ki kell találni a koncepciót, milyen környezetbe kerüljön a ruha. Ez a legeslegjobb része az egész blogolásnak szerintem. Imádom a minimalizmust, ahogy láthatjátok, sokszor feltűnik a fehér háttér, akár mint főszereplő. Na jó, azért a vörös rúzs nem hazudik. Hadd hívjam fel a hajamra is a figyelmet! Engem annyira magabiztossá tett ez a volumennövelő fonásos-hullámos megoldás... és az egész szett. Kis naturalizmus is kiveszi a részét pucér lábfejekkel.
A másik oldala a dolognak a megbízhatóság. Mindenről őszinte véleményt érdemes írni. Én azért írok ismét a Manzaráról, mert amikor először együtt dolgoztunk, akkor egy rózsaszín pizsama került a középpontba, amiben egyszerűen imádok aludni, és irtó tüneményesnek találom - nemcsak én.
Szeretem az olyan darabokat, amik idomulnak hozzám, valamilyen formában be tudom illeszteni a gardróbomba. Persze azokat is szeretem, amik kicsit extravagánsabbak. Ez a nadrág a két kategóriának tökéletes kombinációja a visszafogott színével és extrém szaggatásával. Ha végre felmelegszik az idő, nem fogom halogatni viselését kint sem. Apropó, meleg... szerintem innen fogok fürdőruhát is választani, gyönyörű különleges darabjaik vannak, lessétek meg őket!
Visszatérve a koncepcióhoz;







You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts