19:09

FULL GLAM & GET READY WITH ME

A rózsaszín mostanában az egyik kedvenc színemmé nőtte ki magát azért, mert annyira úgy érzem, hogy kiegészíti a természetes színeimet. Még ha nem is túl gyakori szereplője a ruhatáramnak, azért előszeretettel viselem a piszkos- és púderrúzsaszín különböző árnyalatait.
Meg szerettem volna mutatni egy kicsit elegánsabb, nőiesebb get ready with me-t, vagyis annak egy részletét. Hogy az öltözködés után miként sminkelek, és végül hogy mibe pakolom a cuccaimat induláskor.
Nagyon nagy kedvenceim az utóbbi időben a matt rúzsok. Leszögezem, hogy igen, az én ajkaimat például kiszárítják, de lehet hogy azért, mert nem hidratálok eléggé alá.
Imádok fotósorozatokat készíteni. Sokszor úgy érzem, nekem apró kiragadások, részletek jobban megjeleníthetőek, kézzelfoghatóak, és ezek sokasága tud egy nagyot alkotni. Így a hétköznapokban is. Észre is vettem, hogyha valaminek kidolgozásakor apróbb-cseprőbb mozdulatokat teszünk, úgy egy sokkal maradandóbbat és látványosabbat építhetünk fel. Nekem ez sokáig gyengeségem volt, mert egyszerre, megfontolatlanul akartam felvázolni a nagyot egyszerre.
Egyébként a bejegyzésben a http://www.tosave.com rúzsát és pompomját mutatom meg, és csak azért teszem, mert imádom mindkettőt, határozottan a mindennapjaim részesei. A kis puffancs kulcstartó olyan puhaaa! Azért figyeljetek, honnan rendeltek rúzst, mindenképpen, mert nem nehéz kifogni silány minőségűeket. A csomag hamar ideért, úgyhogy plusz pont az oldalnak!

Rúzs: http://tinyurl.com/gsp56dq
Pompom: http://tinyurl.com/z2w3b4h














You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Te jó ég csodásak ezek a képek! Az arcod, mint egy modellé! :-D

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon-nagyon tetszik ez a szín össze állítás. Az én legkedvesebb színem a púder rózsaszín, s mind a ruhatáramban, mind smink árnyalatokban előszeretettel alkalmazom.
    Én most találtam rá a blogodra, s nagy örömemet leltem az olvasásában. Én magam is bloggerkedem, szóval tudom, hogy jó sok munka egy ilyen szép blog arculatot létrehozni. :)

    VálaszTörlés

Popular Posts