20:59

MORNING ROUTINE

Kis betekintés az én reggeli rutinomba. Kócos haj, karikás szemek, de kirobbanó energia - ezek azok, amik az én ébredésemmel járnak. Azért vagyok boldog reggelente, mert mindig áldom az eget, amiért egy új nap várhat rám, amiben teljesíthetek, új lehetőségeket láthatok. Valamint nagyon intenzív az érzés, ami bennem van mondjuk egy késő esti elalvás után; ahogy az energia megújul vagy kicserélődik, hogy felkelek, és míg este már semmihez nem volt erőm, reggel szinte érzem kitörni. Ilyenkor mindig megtervezem pontosan a napomat, persze egy reggeli kávé vagy kakaó elengedhetetlen, s nincs ez másként a szokásos, extra sajtos melegszendvicsemmel sem. Ha van időm, egy magazin vagy a telefonom által tájékozódok az aktuális történésekről.
Nos, igen, a pizsamám pedig... Édes, cuki, aranyos, ennivaló! Imádom. Nekem nagyon fontos, hogy télen ne csak a paplanom melege fűtsön, hanem eleve a ruha is pihe-puha legyen. Egyik este például egy lengébb darabban aludtam, és arra ébredtem, hogy ráz a hideg. Ekkor egyből jött a képbe ez a plüssös anyagú darab. A felső és az alsó külön van, és akár otthoni szabadiő ruhának is befoghatjuk, hiszen ilyenkor határozottan fő a kényelem. Néha tényleg azt kívánom, hadd legyen már nyár, és hadd járkálhassunk fürdőruhában... Meg sem kérdezem, hogy ti már kiválasztottátok-e a legújabb fürdőrucit, mert még tutira a paplan alatt fagyoskodtok! Azért egy kis nyárról való álmodozás során jól jöhet néhány alternatíva (KATT).



Pizsama: http://www.manzara.hu/pizsama-myshy-rozsaszin



Üdv,
Adél

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts