13:37

An order arrived

Nemrég írtam nektek a zaful.com nevezetű oldalról. Most azonban nem az oldalról beszúrt képeket szeretnék megmutatni nektek, hanem azokról írni egy kicsit, hogy én miket rendeltem, és hogyan szuperáltak. Kezdve a kicsomagolástól egészen a használat közbeni tapasztalatokig.
Azért tartom fontosnak beszámolni a kapott termékekről, mert pozitívan csalódtam. Tudjátok, mindenhonnan az folyik, hogy mennyire kockázatos külföldi, de legfőképp kínai oldalakról rendelni, hiszen baj lehet a mérettel, anyaggal, vagy egyáltalán nem is hasonlít a csomagban lapuló tárgy az áhítottra,
Hogyha már vásárlásra adjuk a fejünket, akkor jó megbizonyosodni először is arról, hogy mennyire megbízható az adott webshop.
Én kiegészítőket rendeltem, az alábbi képeket én készítettem saját kezűleg, tehát össze tudjátok hasonlítani a linkre kattintva látható képekkel. Az egyes képek alá beszúrt linken tehát meg is tudjátok rendelni az adott darabot! Azt kell mondjam, ugyanaz. Amikor bontogattam a csomagot, tátva maradt a szám, hogy ugyanazt kaptam, amit vártam, de tényleg, egytől egyig. Hibátlanul érkezett minden, és tartós, strapabíró anyagoknak bizonyultak. Lejjebb részletesebben beszélek az egyes darabokról, vagyis jöjjön az élménybeszámoló!



Ez a gyűrűszett vitathatatlanul fesztivál kulcsdarab, hiszen ha más kiegészítőt fel sem veszel egy egyszerű és laza farmer short-póló összeállításhoz, akkor is könnyedén feldobja a kinézeted!
Link: http://www.zaful.com/hollow-rhombus-ethnic-style-rings-p_177605.html?lkid=12518




Abszolút kedvencem! Ezt a karkötőt vártam a legjobban a csomagban a gyönyörű mintája miatt, valamint azt hittem, hogy sokkal tágabb lesz, de nem, pont egy lánycsuklóra való, és pozitívum, hogy finoman hajlítgatva lehet állítani a méretét, így felvételkor tágíthatod, majd ha fent van a karodon, méretre igazíthatod, hogy ne mozogjon.
Link: http://www.zaful.com/stylish-bead-decorated-cuff-bracelet-p_170900.html?lkid=12518




Helyett kapott a rendelésemben egy önálló gyűrű is, pirosas-narancssárgás kővel. Állítható, és szuperül néz ki, főleg a piros Converse dorkómmal!




A negyedik dolog egy napszemüveg, ami bizony elég retro stílusú, régi időket idéz. Szerintem tökéletes strandra egy fekete fürdőruhával!
Link: http://www.zaful.com/flower-pattern-butterfly-shape-sunglasses-p_171210.html?lkid=12518 (jelenleg csak más színűben elérhető az oldalon)




Utolsóként pedig legyen üdvözölve egy ezüstszínű nyaklánc. Minimál stílusú faágacskára emlékeztet engem, egyszerű de nagyszerű, és arany színben is elérhető.


Üdv,
Adél

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts