17:20

French bulldog

Újabb pulcsi! Rengeteg helyen látom a jó, meleg, kötött pulcsi megszállottjait internet szerte. Tény, hogy hihetetlen komfortérzet tud hatalmába keríteni egy-egy piha-puha pulcsi viseltével, de erre nem csak a kötött pulcsik képesek! Ezt a piros, francia bulldogos darabot a Sheinside-tól kaptam, és rengeteg ötletem van vele. Ezzel a fekete lakk oxford cipővel kiegészülve most egy csinosabb összeállításba próbáltam becsempészni, pedig szerintem alapvetően egy sportosabb darab. Tulajdonképpen a középpont lett harsány színe miatt, igencsak meghatározó. Mindemellett nagyon meleg, és a mintáját is imádom, eszméletlen édesek ezek a kutyák...






















(A képeket Szabó Ráhel készítette)

Üdv,
Adél

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. fantasztikus outfit és nagyon cuki pulcsi! :) te hogyan "kötöttèl" kollaborációt a sheinside-dal? te írtál neked, vagy ők neked? csak mert engem is érdekelne az ilyesmi :)

    Adél xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :) Én írtam nekik, próbáld meg te is. Ha tudok segíteni, írj facebookon vagy emailt :)

      Törlés

Popular Posts