21:04

MELANCHOLIC

Fotósom, Ráhel képeiben egyre jobban látom azt, hogy valami különlegeset pillant meg az emberekben. Ez nem reklámszöveg, egyáltalán nem is tud arról, hogy nekem ezek a gondolataim léteznek. Ahogy azt sem gondoltam volna, hogy a következő képeket fogom publikálni. Tulajdonképpen az a jó egy fotózásban, hogy egy, a fejünkben lévő koncepciót próbálunk életre hívni. Abból, hogy a fotósnak és az alanynak különféle elképzelése kerekedik hozott anyagból - tehát egymással megosztott gondolatokból -, sokszor nagyon érdekes dolgokat vetít később a képernyőre, a szemünk elé.
Ezt a blúzt én varrtam, amikor nyáron varrónőhöz jártam varrni tanulni. Nagyon jó érzés ezen területen is átültetni a gondolatot létező tárgyba, és utána viselni azt! A fodor kicsit széthúzta a blúzt, így a karcsúsítás ennél a darabnál nem játszik. Egyébként igyekszem posztolni a Facebook (eléréséhez KATT) oldalamon, amit itt, az oldalsávban is megtaláltok.
A képek véleményem szerint porosodott, régi, melankolikus, ámde mégis elegáns hangulatot közvetítenek.




(A képeket Szabó Ráhel készítette)

Üdv,
Adél

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts